X

Κινητήρας


Standard

ABS

DCT

Τύπος κινητήρα:

Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, 2 κύλινδροι σε σειρά με στρόφαλο 270° και uni-cam

Κυβισμός:

998 κ.εκ.

Μέγιστη ισχύς:

70 kW (95 PS) / 7.500 σ.α.λ. (95/1/EC)

Μέγιστη ροπή:

98 Nm / 6.000 σ.α.λ. (95/1/EC)

Κατανάλωση καυσίμου:

MT 21.7 χλμ/λτ (WMTC), DCT 21.8 χλμ/λτ (WMTC)

21.7 χλμ/λτ

21.7 χλμ/λτ

21.8 χλμ/λτ

Μετάδοση


Standard

ABS

DCT

Συμπλέκτης:

MT: Υγρός, πολύδισκος με σπειροειδή ελατήρια, Συμπλέκτης ολίσθησης & υποβοήθησης

DCT: 2 υγροί πολύδισκοι συμπλέκτες με σπειροειδή ελατήρια

Τελική μετάδοση:

O-ring αλυσίδα

Κιβώτιο / Τύπος
μετάδοσης:

6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο / 6-τάχυτο DCT με επιλογή off-road

ΜΤ

ΜΤ

ΜΤ

Honda Selectable Torque Control System (HSTC):

HSTC 3 επίπεδα + Switch Off

Πλαίσιο


Standard

ABS

DCT

Τύπος πλαισίου:

Ατσάλινο δύο δοκών με ατσάλινο υποπλαίσιο

Διαστάσεις & Βάρη


Standard

ABS

DCT

Βάρος (κενό):

208 κιλά

212 κιλά

222 κιλά

Βάρος (πλήρες υγρών):

228 κιλά (STD), 232 κιλά (ABS), 242 κιλά (DCT)

228 κιλά

232 κιλά

242 κιλά

Χωρητικότητα καυσίμου:

18.8 λίτρα

Μήκος x Πλάτος x Ύψος:

2.335 x 875 x 1.475 χιλ. (STD), 2.335 x 930 x 1.475 χιλ. (ABS/DCT)

Μεταξόνιο:

1,575 χιλ.

Ύψος σέλας:

870/850 χιλ.

Απόσταση από το έδαφος:

250 χιλ.

Τροχοί, Αναρτήσεις & Φρένα


Standard

ABS

DCT

Τύπος συστήματος ABS:

ABS 2 καναλιών με διακόπτη απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό

ABS

ABS

Φρένα (μπροστά):

Δύο πλευστοί υδραυλικοί δίσκοι wave 310 χιλ. με κέντρο αλουμινίου, ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων και μεταλλικά τακάκια

ABS

ABS

Φρένα (πίσω):

Υδραυλικός δίσκος wave 256 χιλ. με δαγκάνα 1 εμβόλου και μεταλλικά τακάκια. Επίσης λεβιές χειρόφρενου στο μοντέλο DCT με επιπρόσθετη δαγκάνα 1 εμβόλου

ABS

ABS &
ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ

Τροχός (μπροστά):

21 x 2,15 ακτινωτός με ζάντα αλουμινίου

Τροχός (πίσω):

18 x MT4.00 ακτινωτός με ζάντα αλουμινίου

Ελαστικό (μπροστά):

90/90-21 με σαμπρέλα

Ελαστικό (πίσω):

150/70-R18 με σαμπρέλα

Ανάρτηση (μπροστά):

Showa ανεστραμμένο πιρούνι 45 χιλ. με υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης και ρύθμιση DF (ρύθμιση επαναφοράς και συμπίεσης), διαδρομή 230 χιλ.

Ανάρτηση (πίσω):

Monoblock ψαλίδι αλουμινίου και Pro-Link με μονό αμορτισέρ, υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης και ρύθμιση επαναφοράς και συμπίεσης, διαδρομή 220 χιλ.

Όργανα & Ηλεκτρικά


Standard

ABS

DCT

Όργανα:

Ψηφιακή οθόνη LCD τύπου Rally με: στροφόμετρο, ταχύμετρο, ένδειξη καυσίμου, επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο, ABS*, HSTC*, οδόμετρο, μετρητή ταξιδιού & ρολόι

Προβολέας:

Διπλός LED (1 High/1 Low)

Πίσω φως:

LED

Φλας:

STD: με λυχνία, ABS/DCT: με LED. Και οι δύο με λειτουργία φώτων θέσης (APL)

BULB

LED

LED

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ